می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار Wincc تیا پرتال ورژن 13

این نرم افزار به همراه نرم افزار تیا پرتال بر روی سیستم نصب میشود و قادر خواهد بود سیستم مانیتورینگ زیمنس را به نرم افزار تیا پرتال اضافه کند، این نرم افزار بدون نرم افزار تیا پرتال ورژن 13 کار نمیکند پس باید ابتدا نرم افزار تیا پرتال ورژن 13 را نصب کنید و بعد […]

این نرم افزار به همراه نرم افزار تیا پرتال بر روی سیستم نصب میشود و قادر خواهد بود سیستم مانیتورینگ زیمنس را به نرم افزار تیا پرتال اضافه کند، این نرم افزار بدون نرم افزار تیا پرتال ورژن 13 کار نمیکند پس باید ابتدا نرم افزار تیا پرتال ورژن 13 را نصب کنید و بعد نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 را نصب و اجرا کنید، این نرم افزار نیز مانن بقیه نرم افزارهای زیمنس نیاز به کرک دارد که کرک این نرم افزار داخل خود نرم افزار قرار گرفته است. برای شبیه سازی این نرم افزار به نرم افزار PLCsim نیاز است پس آنرا نیز دانلود کرده تا مشکلی بابت شبیه سازی نرم افزار برای شما پیش نیآید…..

آموزش برنامه نویسی و اجرا پروژه با نرم افزار Wincc بصورت فیلم تهیه شده و آن دسته از دوستان که خواهان یادگیری بصورت حرفه ای با این نرم افزار هستند میتوانند از صفحه محصولات این مجموعه را تهیه کنند….

دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت اول

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت دوم

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت سوم

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت چهارم

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت پنجم

لینک دانلود نرم افزار Wincc تیاپرتال ورژن 13 پارت ششم

 در صورت نیاز به رمز: www.plcmen.ir

نصب: تمامی فایلها را دانلود کرده و داخل یک فلدر خالی قرار دهید، فقط فایل اول را از حالت zip خارج کنید تمامی فایل ها بصورت خودکار از از حالت فشرده خارج میشود.

 

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل قسمت هفتم دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *