می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار اینورتر LS

اینورتر LS (درایو موتور) یکی از محصولات کمپانی LSIS است. شرکت LS در سال ۱۹۷۴ با نام اولیه Lucky Packing در کره جنوبی توسط آقای Ja-Kyun Koo تأسیس شد. نام شرکت پس از مدتی به سیستم‌های صنعتی گلداستار تغییر یافت. در سال ۱۹۹۵ با ادغام و تغییرات سهام، نام شرکت‌‌ نیز به سیستم‌های صنعتی ال‌جی تغییر […]
اینورتر LS

اینورتر LS (درایو موتور) یکی از محصولات کمپانی LSIS است. شرکت LS در سال ۱۹۷۴ با نام اولیه Lucky Packing در کره جنوبی توسط آقای Ja-Kyun Koo تأسیس شد. نام شرکت پس از مدتی به سیستم‌های صنعتی گلداستار تغییر یافت.

در سال ۱۹۹۵ با ادغام و تغییرات سهام، نام شرکت‌‌ نیز به سیستم‌های صنعتی ال‌جی تغییر یافت. هم‌زمان با این تغییرات این شرکت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌نمود. بلاخره در سال ۲۰۰۵ نام این کمپانی به نام کنونی یعنی LSIS تغییر داده شد. شرکت سازنده اینورتر LS در سال ۲۰۱۴ چهل سالگی خود را جشن گرفت. این شرکت الکترونیکی طی سال‌های فعالیت خود همواره سعی در نوآوری بهبود کیفیت محصولات خود داشته است که جوایز مختلفی برای کیفیت و نوآوری محصولات خود نیز دریافت کرده است.

تجهیزات شرکت LS

این محصولات و تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی از جمله درایوهای صنعتی و اینورترها، سیستم‌ها و آموزش تجیزات اتوماسیون صنعتی و کنترل و انتقال الکتریسیته، سیستم‌ها و تجهیزات حمل و نقل ریلی و همچنین سیستم‌ها و تجهیزات مرتبط با انرژی‌های تجدید پذیر نظیر سلول‌های خورشیدی هستند. در سال ۲۰۰۸ شرکت سازنده اینورتر LS جایزه بهترین شرکت کره‌ای سال در بخش شرکت‌های صنعتی را دریافت نمود.

در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ نفر در دفاتر و کارخانه‌های شرکت LS در شهرها و کشورهای مختلف مشغول کار هستند. دفتر و مقر اصلی این شرکت در برج LS واقع در شهر آن‌یانگ (Anyang) کره جنوبی است. تولید تجهیزات مختلف شرکت سازنده اینورتر LS در کارخانه‌های واقع در ویتنام (یک کارخانه در پایتخت)، کره جنوبی (چهار کارخانه در چهار شهر از جمله بوسان) و چین ( سه کارخانه در سه شهر از جمله دالیان) انجام می‌شود. شرکت‌های تابعه این شرکت علاوه بر کره جنوبی و چین در ویتنام، دبی، آمستردام، توکیو و شیکاگو آمریکا فعالیت دارند. همچین شرکت LS در شانگ‌های، پکن، گوانجو، مسکو، توکیو، دیترویت، اندونزی و انگلیس شعب فعالی دارد.

لینک دانلود نرم افزار اینورتر LS همراه با کاتالوگ زبان اصلی در باکس دانلود قرار دارد همچنین آموزش اینورتر نیزبرای شما قرار داده شده است.

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *