می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار ISPsoft

در این پست میخواهیم دانلود نرم افزار ISPsoft، نرم افزار بروز شده شرکت دلتا را به شما عزیزان معرفی کنیم. این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند برای plc دلتا میباشد که لینک دانلود این نرم افزار در باکس دانلود قرار دارد… فیلم آموزشی این نرم افزار نیز تهیه و تنظیم شده و در اختیار […]
دانلود نرم افزار ISPsoft

در این پست میخواهیم دانلود نرم افزار ISPsoft، نرم افزار بروز شده شرکت دلتا را به شما عزیزان معرفی کنیم. این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند برای plc دلتا میباشد که لینک دانلود این نرم افزار در باکس دانلود قرار دارد… فیلم آموزشی این نرم افزار نیز تهیه و تنظیم شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

همچنین نرم افزار شرکت دلتا هیچکدان نیاز به سریال نداشته، پس نیازی نیست. که این نرم افزار کرک داشته باشد. شرکت دلتا برای PLCهای خود در ابتدا نرم افزار WPLsoft را ارائه کرد. با توجه به ایراداتی که این نرم افزار داشت بر آن شد که نرم افزار دیگری را ارائه و روانه بازار کند.

شکرت دلتا با داشتن چندین نمایندگی در سطح کشور توانسته خوب در ایران تبلیغات کند. و محصولات خود را در ایران عرضه کند. همانطور آموزش نرم افزارهای دلتا در بازار وجود دارد. و هر کسی که علاقه مند به یادگیری این نرم افزار است میتواند از آموزشهای رایگان و پولی این نرم افزار استفاده کند.

این نرم افزار نسبت به نرم افزار قبلی کارایی بهتر و برتری دارد. اما هنوز خیلی از PLCکارها از نرم افزار WPLsoft برای برنامه نویسی و اجرا پروژه استفاده میکنند.

برای دانلود نرم افزار ISPsoft شما باید به باکس دانلود مراجعه کنید.

 

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *