می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار آلن بردلی

آلن بردلی یک نرم افزارقدرتمند در زیمنه PLC و اتوماسیون صنعتی است که بسیاری از صنایع بزرگ جهان از این سیستم استفاده میکنند. با توجه به تحریم بودن و بالا بودن قیمت نسخه اصلی بصرفه نیست تا از نرم افزار اصلی استفاده کرد. پس در این صورت از نرم افزار کرک یا نرم افزار دمو […]
نرم افزار آلن بردلی

آلن بردلی یک نرم افزارقدرتمند در زیمنه PLC و اتوماسیون صنعتی است که بسیاری از صنایع بزرگ جهان از این سیستم استفاده میکنند. با توجه به تحریم بودن و بالا بودن قیمت نسخه اصلی بصرفه نیست تا از نرم افزار اصلی استفاده کرد. پس در این صورت از نرم افزار کرک یا نرم افزار دمو نرم افزارآلن بردلی(allen bradly) استفاده خواهیم کرد. این نرم افزار که در اختیار شما قرار گرفته تنها نرم افزار دمو آلن بردلی هست و فقط صرفا برای آموزش دستگاههای PLC مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

  1. mojtabakhalilisistani گفت:

    سلام.من یک سوال از تون دارم .من فوق دیپلم برق صنعتی .وکارشناسی ابزاردقیق دارم.البته فقط به صورت خیلی کم تو دانشگاه با plc اشنا شدیم.ایا اگه بخوام دنبال این روش که شما گفتید برم ایا راهی برای یاد گیری عملی و کار در بازار هست.ایا با این که شغل خاصی ندارم به نظر شما ایا میشه رو ای کار در بازار حساب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *