می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار Home IO همراه با نرم افزار Connect IO

نرم افزار Home IO یک نرم افزار قدرتمند در شبیه سازی و اجرا پروژه ها و سناریوهای مختلفخانه هوشمند میباشد. این نرم افزار برای دوره خانه هوشمند نیاز است. در این نرم افزار حالت های مختلف یک خانه شبیه سازی شده است و تمامی سنسور های و جم های برقی در این خانه وجود دارد. […]

نرم افزار Home IO یک نرم افزار قدرتمند در شبیه سازی و اجرا پروژه ها و سناریوهای مختلفخانه هوشمند میباشد. این نرم افزار برای دوره خانه هوشمند نیاز است. در این نرم افزار حالت های مختلف یک خانه شبیه سازی شده است و تمامی سنسور های و جم های برقی در این خانه وجود دارد. نرم افزار Home IO این قابلیت را به دانشپذیر دوره خانه هوشمند میدهد تا حالت های مختلف یک خانه را هوشمند کرده و در حالت اجرا ببیند، یعنی پروژه را ابتدا اجرا کرده و نقاط قوت و صعف پروژه خانه هوشمند خود را در این برنامه ببیند.

نرم‌افزار Home IO یک نرم‌افزار کاربردی است که برای مدیریت و کنترل سیستم‌های خانه‌هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا انواع دستگاه‌های خانه‌هوشمند مختلف را از جمله لامپ‌های هوشمند، ترموستات‌ها، سیستم‌های امنیتی، دوربین‌ها و دستگاه‌های صوتی و تصویری را از راه دور و از طریق یک رابط کاربری گرافیکی ساده کنترل کنند.

با استفاده از نرم‌افزار Home IO، کاربران می‌توانند:

  1. کنترل دستگاه‌های مختلف: از طریق این نرم‌افزار، می‌توانید دستگاه‌های مختلف خانه‌هوشمند خود را مثل لامپ‌ها، پرده‌ها، ترموستات‌ها و سایر دستگاه‌ها را به راحتی کنترل کنید.
  2. زمان‌بندی عملیات: این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا زمان‌بندی عملکرد دستگاه‌های خانه‌هوشمند را تعیین کنید، مانند روشن و خاموش شدن لامپ‌ها در زمان‌های خاص یا تنظیم دمای ترموستات.
  3. مدیریت امنیت: از طریق این نرم‌افزار، می‌توانید سیستم‌های امنیتی خانه‌تان را مدیریت کنید، مثل دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار.
  4. مشاهده و کنترل از راه دور: این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا از راه دور از دستگاه‌های خانه‌هوشمند خود مشاهده و کنترل کنید، از طریق اتصال به اینترنت.

به طور کلی، نرم‌افزار Home IO یک ابزار کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا سیستم‌های خانه‌هوشمند خود را به آسانی مدیریت کنید و تجربه‌ای هوشمندتر از زندگی خانگی داشته باشید.

این نرم افزار دارای یک ماه لایسنس رایگان بوده وبرای کسانی که بخواهند این نرم افزار را بمدت طولانی از این نرم افزار استفاده کنند باید حتما لایسنس خریداری شود.

این نرم افزار مورد نیاز دوره خانه هوشمند میباشد.

رمز فایل: plcmen.ir

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل
محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *